I gle, neki zakonoznanac usta i, da ga iskuša, upita: "Učitelju, što mi je činiti da život vječni baštinim?" A on mu reče: "U Zakonu što piše? Kako čitaš?" Odgovori mu onaj: Ljubi Gospodina Boga svojega iz svega srca svoga, i svom dušom svojom, i svom snagom svojom, i svim umom svojim; i svoga bližnjega kao sebe samoga!" Reče mu na to Isus: "Pravo si odgovorio.
To čini i živjet ćeš." Ali hoteći se opravdati, reče on Isusu: "A tko je moj bližnji?" Isus prihvati i reče: "Čovjek neki silazio iz Jeruzalema u Jerihon. Upao među razbojnike koji ga svukoše i izraniše pa odoše ostavivši ga polumrtva. Slučajno je onim putem silazio neki svećenik, vidje ga i zaobiđe. A tako i levit: prolazeći onuda, vidje ga i zaobiđe. Neki Samarijanac putujući dođe do njega, vidje ga, sažali se pa mu pristupi i povije rane zalivši ih uljem i vinom. Zatim ga posadi na svoje živinče, odvede ga u gostinjac i pobrinu se za nj. Sutradan izvadi dva denara, dade ih gostioničaru i reče: 'Pobrini se za njega.
Ako što više potrošiš, isplatit ću ti kad se budem vraćao.'" "Što ti se čini, koji je od ove trojice bio bližnji onomu koji je upao među razbojnike?" On odgovori: "Onaj koji mu iskaza milosrđe." Nato mu reče Isus: "Idi pa i ti čini tako!"
Dakle, što znači biti kršćanin danas?
Čovjek kompromisa, ugode i sinekure, ili spreman na nesigurnost svjedoka poput Atanazija, spreman na odlazak u pustinju kao mjesto progonstva i molitve, na pustinju usred svijeta? Svaki put kad nam je vruće, kad "grintamo" u prometnim ljetnim gužvama, kad nam se teško ujutro ustati, kad nam je teško bilo što učiniti za drugoga, kad smo nervozni, kad ogovaramo i tražimo drugima mane, sjetimo se, ako smo kršćani, da smo razmažena djeca svoga vremena i da razvodnjavamo svoje nutarnje snage, slabimo svoju volju, i da takvi nikada nećemo biti spremni na svjedočenje koje od nas iziskuje vrijeme žrtve i odricanja! Kršćanin danas mora biti spreman na još veća odricanja jer su i kušnje veće, a padovi puno lakši, neprimjetniji i s lepezom dopadljivih izgovora. Karl Rahner je govorio o kršćaninu našeg doba kao mistiku. Uistinu, usred visoko-tehnološke civilizacije biti usredotočen na duhovno, znači već biti mistik. Jer samo takav kršćanin moći će biti nenavezan na sve primamljivo što mu se nudi. !
I kršćanin danas je čovjek koji dolazi iz pustinje. I koji se pustinje ne boji. Kršćanin u svijetu ludizma mora nositi ozbiljnost, dostojanstvo i ponositost Božjeg djeteta. Strah, tjeskoba, mržnja, ludost, malodušje, mlakost, nasilje i bludnost - što dalje od nas!
Kardinal Bozanić: Svijet je ispunjen mnogim herezama
Jedna od najraširenijih modernih hereza, prema kardinalovim riječima, odnosi se na krivo gledanje na dar života.
"Život se danas rijetko promatra u svojoj cjelovitosti od začeća do naravne smrti kao prijelaza u vječni život, već se na njega često gleda pod vidom korisnosti.
U takvom gledanju na život najmanje šanse imaju najslabiji: nerođeni, djeca, starci, nezaposleni, osobe s posebnim potrebama i bolesni, dok najviše vrijede oni koji mogu najviše proizvesti: radno sposobni i mladi", primijetio je kardinal.
Kuzele Mladen darovao je reflektor za javnu rasvjetu crkve u Sesvetama a Josip Štabi ga je postavio na stup. Obojici hvala!
Darovatelji za crkvu - HVALA VAM
VAĐUNEC DAVOR | SESVETE BR RADIĆA 2 | 200 |
KOVAČEK DARKO | SV ĐURĐ BR RADIĆA 30 | 200 |
BAHAT BOŽO | SESVETE M GUPCA 47 | 200 |
PIRC DRAGICA | SESVETE BR RADIĆA 24 | 150 |
TUREK TEREZIJA | HRŽENICA LUDBREŠK 43 | 100 |
BESTIJANIĆ BRANKO | KARLOVEC GLAVNA 1 | 200 |
Aleksandar Zember r.2006.sin Dalibora i Marine iz Sesveta L. Br. Radića 9. |
Uršula Premec r.1923 iz Ludbrega Franca Turek r.1913 iz Sesveta L. Vinogradska 11 Pomirene su s Bogom. |
|